Murat Dalkılıç - Kıyamadım İkimize

Murat Dalkılıç - Kıyamadım İkimize


Şarkı Adı: Murat Dalkılıç - Kıyamadım İkimize
Müzik Video Zamanı: 233
Şarkıcı: Murat Dalkılıç
Murat Dalkılıç - "Kıyamadım İkimize" şarkısı, (müzik dinle), mp3 dinle, video izle, klip izle, müzik klibi, HQ video, HQ video, HD klip, HD Klip, izle, izlesene.
murat dalkılıç kıyamadım ikimize klip izle dinle 2010 orjinal

Murat Dalkılıç Kıyamadım İkimize, şarkı Sözü, Şarkı Sözleri:

Ölümcül aşklar vardır ya kaderi zorlayan
Ben kader bekçisi oldum bir tek toz kondurmadım
Sen şimdi gidiyorsun ya halimi bir gram sormadan
Ruhumu unuttun galiba olanlara zor dayansam da

Lütfen şunu unutma
Dayanamadığın anda
Katlanamadığın zamanda
Gururun son bulduğunda
Umarım orda olurum

Gerek var mı sence kaçıp gitmek ne çare
Zor durumlarda bile kıyamadım ikimize
Kıyamadım sevgimize

1 yorum:

asmim ronya eren kaplan dedi ki...

seni we bütün şarkılarını çok sewiyorum murat

Yorum Gönder

Üyeliksiz yorum yazmak için kutucuğa yorumunuzu yazdıktan sonra aşağıdaki Yorumlama Biçimi kutucuğundan (Adı/URL)yi seçin ve gelen kutucuğa sadece Ad kısmını doldurun (URL yazmanıza gerek yok) sonra Devam butonuna basın, yorumu gönder dedikte sonra bir uyarı verirse tekrar kilikleyin sonraki aşamada güvenlik resimi çıkarsa doğru şekilde doldurun yorumunuz bize ulaşmış olacaktır.