Grup Hepsi - Canıma Değsin dinle

Grup Hepsi - Canıma Değsin dinle


Şarkı Adı: Grup Hepsi - Canıma Değsin dinle
Müzik Video Zamanı: 206
Şarkıcı: Grup Hepsi
Grup Hepsi - Canıma Değsin şarkısı, (müzik dinle), mp3 dinle, video izle, klip izle, müzik klibi, HQ video, HQ video, HD klip, HD Klip, izle, izlesene.
grup hepsi şarkı yeni klip canıma değsin dinle
Grup Hepsi Canıma Değsin şarkı sözü, şarkı sözleri;


Yaptın ettin,bir dur dedim
Güldün geçtin,dinle dedim
Sorgu sual fazla oldu
Bir kenardan izle dedin

İyi günde kötü günde
Masalmış bu öğren dedin
Kadir kıymet bilmek neymiş
Onlar eski sözler dedin

Oooh, canıma değsin
Yapacak hiç bir şeyin yok
Oooh, canıma değsin
Ağla ağla, yakıştı sana

Oooh, canıma değsin
Keyfim bilir, ben bilirim
Oooh, canıma değsin
Tencereyle kapak olduk

7 yorum:

zehranur dedi ki...

hepsi birgün istanbul a yani yeni dünya sitesi ne gelsen ne güzel olur he bu arada süper şarkı

Adsız dedi ki...

azerbaycndan qafur BMW 055-460-57-26

Adsız dedi ki...

ben hic beyenmedim

selin eryılaz dedi ki...

ben antalyadan selin ve hepsi gurubunu antalyaya bekliyorum bodruma konserlerlrini çok seviyorum izmirdeki konserinize geldim antalyadan ve eren ve cemrenin bide yaseminin imzalı fotorafları var bende

Gizemli dedi ki...

gerizekalı bari düzgün yaz be'Ğ'enmediysen.

Adsız dedi ki...

bu şarkıya bayılıyorum...

Adsız dedi ki...

kaliteli muzik degil ama kizlar seker ve sahneye yakisiyorlar.. Digerleri gibi kasar da degiller... pop muzigin kalitesiini asagilara dusurenlerden degiller... It is enough anyway especially, recently

Yorum Gönder

Üyeliksiz yorum yazmak için kutucuğa yorumunuzu yazdıktan sonra aşağıdaki Yorumlama Biçimi kutucuğundan (Adı/URL)yi seçin ve gelen kutucuğa sadece Ad kısmını doldurun (URL yazmanıza gerek yok) sonra Devam butonuna basın, yorumu gönder dedikte sonra bir uyarı verirse tekrar kilikleyin sonraki aşamada güvenlik resimi çıkarsa doğru şekilde doldurun yorumunuz bize ulaşmış olacaktır.